نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!

تصویر تو را بهار باید بکشم

مطلب تیتر یک را این‌جا بخوانید

شما باران را نازل کرده‌اید؟

«آیا به آبى که مى‌نوشید اندیشیده‌اید؟! آیا شما آن را از ابر نازل کرده‌اید یا ما نازل مى‌کنیم؟! اگر مى‌خواستیم، این آب گوارا را تلخ و شور قرار مى‌دادیم; پس چرا شُکر نمى کنید؟!»1

چرا شکر نمی‌کنیم؟ چون نمی‌اندیشیم! حتا به همین باران...

+++

1. واقعه- 68-70

2. وَ بِکُمْ یُنَزِّلُ الْغَیْثَ... و به خاطر شما باران فرو مى‏ریزد... (جامعه‌ی کبیره)

باران

جامعه کبیره

واقعه

شکر

خدا

۹۲/۰۱/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
و آخِرُ دعوانا اَن الحمدُ لله رب العالمین.../طلبه اُ منفی

نظرها : ۸

حسین فروزنده
سلام آدی
چه جور شده دوباره اومدی تو فضای مجازی!!!
بوگ نکه نبیدم
به ناظمت "پدر"
خیلی باحالی
برو دارمت
یا حق




سلام :)
سلام آقای بابایی

از اشناییت خوشحالم از محبتت ممنون

از جمله کسانی هستم که دوستان طلبه ی زیادی دارم

اما انتقادی نیز دارم کاش بعضی از دوستان طلبه ی حرمت خودشون

رو نگه میداشتندوخودشون رو جدا از مردم نمیدیدندمتاسفانه دسته کم دوستان من

احساس میکنن که تافته ی جدا بافته اندکه این اصلا درست نیست

نوعی غریبه گی در دوستیهاشون هست که انگار مجبورن اینگونه باشن

ببخشید اگر جسارت کردم اما واقعا بعضی ازاین دوستان کاری کردن که حتی

دوستان نزدیکشون بهشون اعتماد ندارن چه برسه به عوام

برادر عزیزم ازماست که برماست برقرارباشی




سلام گرامی
انتقاد به جاییه... :)
سلام
کاش می فهمیدیم...
کاش می اندیشیدیم...
این روزا همش داری تلنگر می زنی...خوبه ادامه بده...شاید یکم به خودم بیام...
آیا شما کشاورزی می کنید؟
یا ما هستیم که می رویانیم؟

فبای آلاء ربکما تکذبان

(دلم تنگته رفیق قدیمی)




رفیق... :)
همین؟




دیگه؟
هادی صحرابان
سلام
حاج هادی
مبارک باشه پیوندتان و سالتان و وبلاگتان




سلام
سپاس :)
بر شما هم مبارک
سلام.


واقعا راست میگیدا !

من بعضی وقتا که میرم جنوب و از آب آشامیدنی اهواز استفاده میکنم

(که مزه جالبی نداره و تقریبا میشه گفت به تلخه) میگم خدایا شکرت که آب شهر

ما شیرینه ها ....!

+خدایا مرا ببخش که آنقدر که حسرت نداشته هایم را خوردم

شاکر داشته هایم نبودم...
سلام به شاه داماد حاج هادی عزیز
تبریک دولا پهنا عرض می کنم
هم عید نوروز و هم عید ازدواج
اونم چه مزدوجی
نمی گم که دل به دریا زدی
چون خودت دل دریایی داشتی
صاف رفتی اقیانوس
شاعر در شاعره
خیلی شاعرانه شد
براتون بهترین ها را آرزو دارم
کیلی لی لی لی لی لی لی
شاید شما روحانی ها کل نمی زنین
باید ببخشی
چون من از صمیم قلب برات کل زدم
و خوشحال هستم که قاطی نساء شدی
حالا کم کم قدر ما متاهل ها را می فهمی
دیگه خوشی مجردی تمام
شعر و شاعری تمام
مطلب های زیبا تمام
پست جدید زدن تمام
اینترنت اومدن تمام
البته این روزهای اول شور و شوق داری و جو گیر هستی
و شعر می گی و می گین
و مطلب های جدید می نویسی
ولی زن گرفتن یعنی خدا حافظی با این قبیل ناهنجاری ها
بای بای خواب خوش
بای بای تفریح
بای بای فوتبال
بای بای با دوستان نشستن و گپ زدن
بای بای





سلام
سپاس :)
لطف داری شما
همین طوره...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.