نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!

تصویر تو را بهار باید بکشم

مطلب تیتر یک را این‌جا بخوانید

در فیش مدیرانی و من فیش ندارم

با توجه به انتشار تصویر چند فقره فیشِ محترمِ حقوقی به مبالغِ شریفِ چند سَد میلیونی در فضای گرامیِ مجازی، حسب امرِ ذوقِ بی‌مقدار حقیر، ابیاتی نارسا در رثایش جاری گشت که از این قرار به منظرِ نظرِ حضرتتان واصل می‌گردد. باشد که خوانده شده، با لحن اشعاری از استاد وحشی بافقی (که البته این حقیر نقشی در نام شریفشان نداشته و قصد اهانت به ساحتشان را منتفی اعلام می‌دارم) و با صدای برادر گرامی محسن آقای چاوشی تصور گردیده، بل‌که عمق اندوه افزوده بگردد.


در فیش مدیرانی و من فیش ندارم
زان روی که در بین کسان خویش ندارم

رفتم بشوم «کارگر ساده»، نشد باز!
گفتند چرا سابقه از پیش ندارم

یک گَله‌ی گرگ است نصیب من و اما
در گَله‌ی خود بهره‌ای از میش ندارم

در آخر هر مرحله‌ای غول مرا خورد!
این جان نهایی‌ست، از این بیش ندارم

گفتند: سیاسی شده‌ای، ننگ به نیرنگ!
بشقاب غذا خواسته‌ام، دیش ندارم!

«بر بی کسی من نگر و چاره‌ی من کن»
من غیر همین حرف زدن نیش ندارم

محمدهادی. ع




شعر

شعر طنز

غزل

فیش حقوقی

محسن چاوشی

وحشی بافقی

۹۵/۰۳/۲۷ موافقین ۴ مخالفین ۰
و آخِرُ دعوانا اَن الحمدُ لله رب العالمین.../طلبه اُ منفی

نظرها : ۱۲

آقاگل ‌‌‌‌
در آخر هر مرحله‌ای غول مرا خورد!
این جان نهایی‌ست، از این بیش ندارم
:))
عالی یا حاج آقا.
عالی
پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
این بیت اون‌جاییه که چاوشی اوج می‌گیره :)
قاسم صفایی نژاد
عالی
...:: بخاری ::...
چاوشی تکذیبیه داد.
میگن بافقی از اون ور اعلام کرده شکایت می کنه.
البته خبر دوم هنوز تایید نشده.
پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
اسنادش موجوده!
سیدرضا بازیار
جالب بود
تشکر
من یه تعداد فیش واریز قسط و اب و گاز و برق و تلفن دارم ( اب و برق و گاز و تلفن روی هم رفته حدود دو میلیون شده )
چون حقوق من سیصد هزار تومنه نمیتونم پرداخت کنم
اگه خیلی به فیش نیاز دارید تا براتون ارسال کنم تا همکاری کنید
والاااا
نشریه پلاک
سلام
جالب و زیبا
سه هفته دیگه کنکور داریم!
التماس دعا
عالی بود
عجب بساطی شده این فیش حقوقی ها
ما که نداریم راحتیم
هییییییییییی....
حرف حق
محمد آذرکار
طرح اون پدر که روانداز نداره فوق العادست ،
ممنون.
زیبا بود این شعر.
هدر سایت تو مرورگر کروم کمی نقص داره این کد رو تو جایگزین استایل هدر بکنید به نظر درست میشه:

.header {
margin: 0 auto;
position: inherit;
margin-bottom: -60px;
top: 0;
width: 1010px;
z-index: 9;
border-radius: 0px 0px 8px 8px;
direction: rtl;
height: 60px;
background: url(http://bayanbox.ir/view/7020085020394618260/head5.jpg) no-repeat top;
}
املاک نجومی هم شعربگید قالیباف اصولگرا داده خوردن اب هم روش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.