نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!

تصویر تو را بهار باید بکشم

مطلب تیتر یک را این‌جا بخوانید

درباره‌ی کاندیدایی که رأی مرا می‌گیرد

«زیاد تو زنده‌گی خطا کرده‌ام، خیلی بیش‌تر از تو؛ برای همین با آدم خطاکار راحت‌ترم. آدمی که یک‌بار خطا کرده باشد و پاش لغزیده باشد و بعد هم پشیمان شده باشد، مطمئن‌تر است از آدمی که تابه‌حال پاش نلغزیده... این حرف سنگین است... خودم هم می‌دانم. خطا نکرده، تازه وقتی خطا کرد و از کارتن آک‌بند در آمد، فلزش معلوم می‌شود، اما فلز خطاکرده رو است، روشن است... مثل این کف دست، کج و معوج خط‌ش پیداست. از آدم بی‌خطا می‌ترسم، از آدم دو خطا دوری می‌کنم، اما پای آدم تک‌خطا می‌ایستم... با منی؟» (قیدار-32/رضا امیرخانی)


+++
1. بعضی‌ها آن‌قدر دایره‌ی خودی را تنگ کرده‌اند که دماغ خودشان هم از دایره خارج است!
2. امیرخانی دیگر برایم حتا نویسنده‌ی محبوب "هم" نیست! اما این نوشته یک جورهایی کل حرف من بود!
3. مطلبی از این قلم درباره‌ی تبلیغات شورای اسلامی شهر کازرون. و قابل تعمیم... (اینجا)

قیدار

رضا امیرخانی

انتخابات ریاست جمهوری یازدهم

انتخابات

۹۲/۰۳/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
و آخِرُ دعوانا اَن الحمدُ لله رب العالمین.../طلبه اُ منفی

نظرها : ۶

حق حق
مرجان رضایی
کتاب قیدارش بدک نیست.
خدا کنه سال دیگه نگیم یاد پارسال!
سلام
باید دید آن که خطا کرده است آیا توبه کرده است؟ آن که می پنداریم آک است آیا واقعا هست؟ آن که خطا کرده و توبه کرده آیا اطرافیانش او را به خطا هل نمی دهند؟
آن که ...
بی خیال بابا. انصافا مطالبتون از معدود مطالبی است که هرچند موافقت با آن نداشته باشم ولی از آنها در حد توان استفاده می کنم.
من هم به روزم. سری بزنید و قدمی و نظری خوشحال مان می کنید. توفیق زیارت روزانه که مدتی است سلب شده این را باید غنیمت بدانیم.

پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
پاسخ:
سلام
باید دید... با دیدن خیلی چیزها حل می‌شود...
خارج ازچارچوب
کشته مرده ی این معیارِ امیرخانی زدت شدم...!!
انتخابات ما بیمه (جون) ه
تنهایی بهتر است@
salam
ali bod veb loget
makhsosan harfai jali bi dashti tosh
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.