نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!

تصویر تو را بهار باید بکشم

مطلب تیتر یک را این‌جا بخوانید

سلام؛ آقای رییس جمهور

ساعت 2 بامداد، شنبه 25 خرداد 1392:

تازه صندوق را فک پلمپ کرده‌ایم. هنوز در شور و حال استقبال شگفت‌انگیز مردمیم. در سرآزیر شدن تعرفه‌ها نام «حسن روحانی» خودنمایی می‌کند. اکثر نامزها نماینده‌ی سر صندوق نداشتند. همان نماینده‌ی آقای رضایی هم قبل از شمارش رفته بود. بین دوستان سر صندوق تا جایی که می‌دیدم و می‌شناختم و بحث می‌کردیم هیچ‌کدام حامی آقای روحانی نبود. دسته بندی کردیم و شمردیم. دقیق. حتا یک رأی شبهه‌ناک هم نبود. وقتی هیچ نگاه منتقدی جز نگاه پروردگار نبود اعلام کردیم آقای حسن روحانی «894» رأی... فرقی نداشت. حتا آن 11 رأی پاک آقای «سید محمد غرضی». ما عهد بر شرف و تقوا و ایمان داشتیم. برای حفظ یک یک رأی‌های شما...

+++

1. از رییس جمهور قانونی‌ام جناب حجت الاسلام دکتر حسن روحانی حمایت خواهم کرد، با تأیید و نقد منصفانه...

2. بر جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف‌ش مبارک باشد... به خصوص آن 18 میلیون و 613 و 329 نفری که نام رییس جمهور را در تعرفه‌های‌شان نوشتند.

3. به لطف خدا تا این‌جا شاهد جنبه و اخلاق رأی‌نیاورندگان و حامیان‌شان بوده‌ایم. هم‌چنین از سوی رییس جمهور منتخب... ان شاء الله ادامه داشته باشد.

4. این سوآل را دوستان سبز از وجدان خود بپرسند: چرا نظامی که 11 میلیون رأی را جا به جا کرد، چند صد هزار رأی این انتخابات را تغییر نداد؟!

5. پیام این انتخابات: مردم ایران به دنبال اعتدال و میانه‌روی‌اند...

6. آقای روحانی هنگام ثبت‌نام انتخابات: «سلامم را تو پاسخ گوی و در بگشای...»

7. بهترین زمان برای محاکمه‌ی دانه‌درشت‌های فتنه‌ی 88 همین حوالی است...

انتخابات ریاست جمهوری یازدهم

انتخابات

حسن روحانی

۹۲/۰۳/۲۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
و آخِرُ دعوانا اَن الحمدُ لله رب العالمین.../طلبه اُ منفی

نظرها : ۱۹

حسین فروزنده
1- سلام
2- ایشالا که خیره
3- کاشکی لا اقل تو مناظره و تبلیغات اعتدال دیده بودم که بتونم باور کنم.
4- خوشبحالتون چون صندوق ما پر از آدما و شماره ملی های عجیب بود.
5- آقا پیتزای ما چی شد؟
6- همیشه شاد باشی آغووو
7- این گل بنفشم تقدیم به مردم ایران
8- یا حق.

پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
پاسخ:
سلام
دست پیش گرفتی که پس نیوفتی؟!!!
پیتزا رو به وقتش ازت می‌گیرم... :)
هنوز هم به جای اعتراف به امانت‌داری نظام برای حتا همان هفت صدم درصد، می‌نویسند: پایه‌های رژیم آن قدر پوسیده شده که دیگر زیر بار تبعات یک تقلب دیگر نرود!
اینکه بر سر آن صندوق هیچ کس که طرفدار آقای روحانی باشد حضور نداشته یک نقطه منفی است.

پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
پاسخ:
بله! منفی برای ستاد ایشون که نماینده معرفی نکرده...
البته تکمیل کنم که رای‌ها مخفی‌ست و کسی خبر از رای کسی نداره. شاید رای آقای روحانی هم بین دوستان بود اما «حامی» خیر. درستش هم همینه که حامی و دشمن کسی نباشند...
آقای علی بابایی جوابتون میدم این دفعه دزدی نشد.چون یک بار جستی ملخک دوبار جستی ملخک.......اگر سبز پوش ها هم رای دادن چون به دنبال رای چهار سال پیش خود بودند .
به نوبه ی خودم از انتخاب آقای روحانی رییس جمهور منتخب خودم خوشحالم.
و باز هم می گم خدا کنه چهار سال دیگه عذاب وجدان نگیریم و بد وبیراه به خودمون نگیم به خاطر انداختن یک رإی در صندوق.

پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
پاسخ:
نه خیر خواهر من!
توهم شما پایان ندارد! این نتیجه برای بیدار شدن کسی که خواب است کافی بود. اما اگر خود را به خواب زده باشید همین است و همین خواهد بود!
هنوز یک مرد پیدا نشده اتهام 4 سال پیش را ثابت کند! این حماقت است...
18 میلیون به آقای روحانی رای داده‌اند. اما 17 میلون هم به دیگران. این 17 میلیون هم می‌توانستند بیایند وسط خیابان که رایشان را پس بگیرند...
بعد از چهار سال هنوز هم تعهد شرف می‌دهم اگر کسی از سبزها ثابت کند تقلب موهومش را از خودشان داغ‌تر می‌شوم برای پس گرفتنش...
آیت الله جوادی آملی (حفظه الله) با هوشیاری مثال زدنی خود هیچ‌گاه به احمدی‌نژاد رأی نداده است اما ایشان نیز اصرار بر ادعای تقلب بدون ارائه دلیل را نابخردانه می‌دانند. به این عبارات ایشان توجه کنید:
«نه ما علم غیب داریم، نه خیلی‌ها. با گلایه و شواهد، اگر خود شما هم به جای شورای نگهبان بودید، چی‌کار می‌کردید؟ شما می‌فرمایید که مثلاً فلان آقایی در فلان صندوق اختلاف شده، بسیار خب شده، مدرکی دارید؟ نه! آن کسی که علم غیب دارد، این را عزیزان من، خواهران من،‌مادران من، خوب گوش بدهید. آنی که علم غیب دارد، برابر علم غیب عمل نمی‌کند، آن پیغمبر است. دنیا دار آزادی است. هر کسی اگر دنیا برابر با علم غیب عمل می‌شد، کسی به کمال نمی‌رسید، کمال در این است که این شخص بتواند بیراهه برود و نرود. در دو آیه قرآن،‌به صراحه خدا به پیغمبر فرمود، مردم هر کاری که می‌کنند، هم من می‌دانم هم تو را آگاه می‌کنم... فرمود مردم! زن‌ها! خواهرها! برادرها! بدانید من فقط برابر قانون عمل می‌کنم. من می‌دانم که کی خلاف کرده برابر علم غیب، اما علم غیب منشأ فقه و حقوق نیست... هر کی شاهد آورد، من حکم می‌کنم، هر کی قسم خورد، من حکم می‌کنم.اما بنا بر این نیست که من به علم غیب باور کنم، لکن مردم، خواهرها، برادرها، بدانید این را به صراحه فرمود؛ فرمود اگر کسی شاهد دروغ آورد، یا قسم دروغ ایراد کرد، آمد در محکمه، من حکم کردم که این مال، مال اوست. مبادا بگوید من رفتم محکمه پیغمبر، از دست خود پیغمبر گرفتم «ان قطعه من النار» یک آتشی در خانه می‌برد. این را هم بدانید... بنابراین آن که علم غیب دارد، برابر علم غیب عمل نمی‌کند.»
زهره سعادتمند
دست در دست هم نهیم به مهر
میهن خویش را کنیم آباد

پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
پاسخ:
فقط لطفن زنونه مردونه ش کنید که من دس تو دس خانوما واسه میهن و اینا نمیذارمااا :دی
زهره سعادتمند
دوره زنونه مردونه که به پایان رسید دیگه آقای علی بابایی!
:دی

خب شما دست همسرتون رو بگیرید مام دست ایشون رو!
خدا را شکر...
همین طوری وبا همین لحن صحبت می کنید که کسی شما را به عنوان برادر قبول ندارد چه برسد به پدر روحانی..شما و امثال شما...........
مطالب این وبلاگ را فقط می گذارید که تاییدش کنند همین! شما که یک فرد عامه هستید و جنبه ی نقد ندارید نباید از رییس جمهور انتظار داشته باشید که نقد پذیر باشند.
موفق باشید.

پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
پاسخ:
هر جور راحتید!
اما مقاومت در برابر قبول فرق دارد با نقد!
ضمنن یادتان نرود: شما همه نیستید...
و ممنون از تحملی که در برابر نقدم داشتید
برادر یا پدر روحانی یا هرچه که خودتون دوست دارید صداتون بزنیم:
با درود
چرا همواره از این میگوید که تقلب نبود تقلب نشد چیزی که عیان بود وهست چه حاجت به بیان وتکرار مکررات دارد.
شما اصولگراهای افراطی هشت سال قبل با جوسازی و اشتباهات بی پایانتان مردم رو به این روز کشاندید تازه یکسال قبل متوجه شدید که مردم عامی بهتر ازشما خواص متوجه هستند.
4 سال قبل یا تقلب شد یا نشد دیگر فرقی ندارد ولی پسرجان بدان که کاندیدای شما آنقدر تهمت بی روا به این وآن زد تا به خودی ها هم رسید.
فتنه 88 را همین منحرفین (بقول خودتان) رقم زدند نه 4 تا خس وخاشاک که فقط امسال نزدیک به 19 میلیونش حاضر شدند رای بدهند وهمین اندازه اش هم خونه نشینی وبه جهنم رفتن (بقول علم الهدی ) را ترجیح دادند.
لطفا با سفسطه بازی جواب ندهید که قابل پذیرش برای کسی نیست .

پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
پاسخ:
علیک درود
چیزی که عیان است؟!! چی عیان است؟! این که یه عده توهم زدند؟!
به شما چه ربطی داره من به کی رای داده‌ام؟! به من چه ربطی داره شما به کی رای داده‌ای؟!
مرد اونه که وقتی رای اکثریت موافقش نیست طبق تشخیص خودش عمل نکنه! که نامردی‌ها 4 سال پیش مشخص شد!
اگر مردم اشتباه انتخاب کردن شما رو سننه؟!!! خودشون جورشو می‌کشن.
اگه تقلب بود ثابت می‌کردید! یا ثابت کنید؟!
به چه حجتی؟ به چه دلیلی؟! احمدی نژاد گناه کرد! منم مخالف کارش بوده و هستم! خب؟ چون گناه کرد باید بگیم تقلب شده؟! استدلال در حد پشمک می‌فرمایید...
«4 سال قبل یا تقلب شد یا نشد دیگر فرقی ندارد»؟!!!
کی گفته؟! خیلی فرق دارد! تهمت زدن به فرد گناه نا بخشودنیه چه رسد به نظام اسلامی...
این حرف‌ها فرار کردن به جلو است!
کمی عقل لطفن...
سلام حاجی
بر منکرش لعنت که بگه دور قبل رأی جابه جا شد یا تقلب شد یا شمرده نشد چون ما می گیم آمار را اشتباهی دادن

پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
پاسخ:
سلام
شب بعد از انتخابات کی بود که زنگ زد و تبریک گفت پیروزی احمدی نژادو؟! بگم؟ بگم؟
ضمنن جای‌گاه تهمت جای شوخی نیست...
انتخابات ناموس کشوره، جای شوخی نیست...
عصبی بودن شما خود گواهی است بر همه چیز ...
پسرجان تو حق داری هرطوری که فکر میکنی عمل کنی تو دنیای مجازی حداقل کمی آرام باش . همین بس

پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
پاسخ:
چرا جواب نمی‌دید؟ چرا ثابت نمی‌کنید؟! اگر بود که گوش فلکو کر کرده بودید!
تعصب با عصبانیت فرق داره! رونوشت به هر کس کشورشو ناموس خودش نمی‌دونه...
وقتی نه حرف منطقی دارید و نه تعقلی ترجیح می‌دم دور باشم ازتون...صحبت الاحمق سوهان العمر...
به سلامت
پسرتو در دوم خرداد 76 - سنی نداشتی که یادت باشه این سیل از کجا آمده و چکار کرد با اونایی که نباید میکرد.
شما ها لطفا از تعصب حرف نزنید این روزا بیشتر به یک تشت آب یخ برای استمام بیشتر نیاز داری
اگه تربیت و اصلاح نکنی خیلی زود دوستانت هم ازت میبرن آغو با کمالات ...

پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
پاسخ:
بزرگ!
با ادب!
آدم اگه از چیزی که هس خجالت نکشه نقاب ناشناسی نمیزنه!
اگه منطق داشته باشه با افتخار دلیلشو میگه!
خداییش دم دبستان یه بچه پیدا کن تا بگه رای 76 ارتباط منطقی با 88 نداره!
تهمتی که زدیو ثابت کن!
قیافه حق به جانب دلیل نمیشه. از این به بعد اولین کامنتت لطفن دلیل محکم تقلب باشه بعد میرسیم به درس اخلاق...
سلام
من اگه به شما تبریک گفتم به شما بود که خوشحال بودید نامزدتان رئیس جمهور شده نه به ریس جمهورتان و اگه یادتون بیاد حضوراً چندین بار راجع به تقلب باهاتون حرف زدم، گفتم!؟ گفتم!؟
براتون با این مدل صحبت و این نوع استدلال متأسفم
این گونه جواب دادن در شأن شما نیست
زمان زمان آشتی ملی است نه پریدن به این و آن آنهم در مورد اتفاقی که افتاده و همگان می دانند
موضع گیری شما مصداق ضرب المثل " زورن یا حسین "
فکر می کنم شما یک عذر خواهی به کسانی که برای تان کامنت گذاشته اند و به آنان توهین کردید و پریدید بدهکار هستید
لطفا جواب کامنت من ندهید که برای خواندنش هرگز به وبلاگ تان سر نمی زنم
سلام.

در پاسخ به کسانیکه هنوزم اعتقاد دارن که تو انتخابات چند سال پیش تقلب

شده :

کسی رو که خوابیده میشه بیدار کرد
ولی کسی رو که خودشو به خواب زده نه...!
...
کی میخواید از این خواب خرگوشی بیدار بشید......؟؟!!
یه سوال دارم آقای خاتمی هم جزء دانه درشت های فتنه 88 ئه؟

پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
پاسخ:
منظور من آقایان موسوی و کروبی هستند که در بازداشت خانگی به سر می‌برند. طبیعتن اگر اتهامی علیه‌شون هست باید بررسی بشه...
ساحت عشق...(دستخوش)
سلام
امسال منم مثل شما توی بوشهر پای صندوق های انتخابات بودم و به صراحت میتونم بگم همونجوری که امسال هیچ تغلبی نشد،چهار سال هم حتی یک رای نه جابجا شد نه گم شد نه دستکاری شد و نه ، نه ، نه ...
ما به سلامت نظاممون معتقدیم ، حتی همین امسال که نتیجه به مذاقمون خوش نیومد ...
انشاالله اون عده ای هم که خوابن زودتر بیدار شن ، چون هرآن ممکنه زنگ بخوره و میدونید که : زنگ بعد حساب داریم ...
وب خوبی دارید.امیدوارم به وب منم سر بزنید و نظرتون رو راجعبه مطالبش برام بنویسید.ممنون میشم ...
(خدایتان خیر دهد...)یا علی
سلام
فعلا با این روندی که پیش روست شاید کار به تقدیر از دانه درشت های 88 هم بکشه!
کلا پست قشنگی بود بخصوص مورد شماره4 خیلی بجا و دندان شکن بود!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.