نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!

تصویر تو را بهار باید بکشم

مطلب تیتر یک را این‌جا بخوانید

مراد

توی هیچ انتخاباتی، در هوای هیچ مراسم، عکس هیچ آدمی را پشت شیشه‌ی ماشین نمی‌زنم. حکایتش هم خود منم! از وقتی به فکر کردن عادت کردم به خودم گفتم هر حرفی را قبول می‌کنی بکن، هر کسی را قبول داری داشته باش، هر آدمی را دوست داری داشته باش، اما توی دنیایی که پر از آدم غیر معصوم است، مرید هیچ‌کس نباش... این شد که مرید هیچ‌کس نبودم و نشدم. عکس‌های پشت ماشین هم بوی مرید و مرادی می‌داد!

 

امروز اما رفتم عکس تازهْ شهیدمان را «خریدم». نه که هدیه‌اش را نشود پیدا کرد، خواستم به اندازه‌ی یک عکس خرجش کرده باشم دست کم. بعد هم چسباندم پشت شیشه‌ی ماشین. می‌دانم کار مهمی نیست، اما برای من حکایت دیگری دارد. برای من که هرگز مرید هیچ‌کس نبوده‌ام، حتا «قاسم سلیمانی». اما حالا نه حاجی است، نه سردار، نه ژنرال، «شهید» است، «شهید قاسم سلیمانی»...

شهید قاسم سلیمانی

۹۸/۱۰/۱۵ موافقین ۸ مخالفین ۳
و آخِرُ دعوانا اَن الحمدُ لله رب العالمین.../طلبه اُ منفی

نظرها : ۶

واقعیت سوسک زده
آن فلش قرمز رو به پائین را من زدم !
...:: بخاری ::...
چی بگم اخه. نمیشه هیچی نگیم. نمیشه هیچی بگیم. مردیم بخدا خفه شدیم همه از غم
پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
اشک و خشمی تنیده در قلبم...
فاطمه دریایی
تعقل و تعادل، همین قلمی که می زنی جوری که انگار تار و پود کلمات را با حساب و کتاب کنار هم گذاشته ای، همینها سبب می شود به طرز مرید گونه ای همه ی نظراتت را قبول داشته باشم، الا همان یکی‌که خودت می دانی!‌ والّااااا :دی
پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
:)
؛)
قاسم صفایی نژاد
اصلا دوست شهید نداشته باشی، زندگی به راه نیست
زبان حالت رو درک میکنم و اما منم منفی دادم
در حوالی اریحا...
خدا رحمت کنه حاج قاسم رو...
حسین ابن علی هم تا وقتی زنده بود کسی حرفش رو تحویل نمی گرفت. بعد از اینکه شهید شد تازه شد امام حسین و پرچم و هیئت براش درست کردند و مریدهاش زیاد شدند.
سومین منفی رو هم من دادم به یاد حاج قاسم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.