نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!

تصویر تو را بهار باید بکشم

مطلب تیتر یک را این‌جا بخوانید

راوی اگر تویی

1.

با این که می‌دانم کارم بندگی‌ست، نه خدایی کردن! گاهی مثل هر کدام از خیلی‌های دیگر(!) ناخودآگاهم سر می‌رود از پرسش. آن هم از خود خدا. اصلن همین الآن یا هم‌زمان با هر بارانی که دم اسبی و چهار نعل می‌تازد می‌پرسم: «خدایا! دلت را به کی خوش کرده‌ای که رحمت می‌فرستی؟! به ما؟! به من؟! من که راوی اول شخص‌م دیگر از پرسوناژهای این داستان شلوغ امید بریده‌ام. تو که خودت سومْ شخصِ دانای کلی...»

2.

آن وقت‌ها که مدرسه می‌رفتم معلم‌ها می‌گفتند پرسش‌های آزمون را خوب بخوانید. که سوآل، نیمی از پاسخ است. پرسشم را باز می‌خوانم. جواب می‌گیرم:«تو که خودت سومْ شخصِ دانای کلی...»



پانوشت:

1. سعی می‌کنم برگردم. به (نا)بندگی‌ام...

2. دیشب داشتم بازی می‌کردم. نگاهم افتاد به گوشی‌ام و حدیث تصادفی‌اش: «لا یفلح من وله باللعب و استهتر باللهو و الطرب» رستگار نمی‌شود کسی که شیفته‌ی بازی و فریفته‌ی سرگرمی و طرب گردد. غررالحکم

بازی

روایت داستانی

بندگی

خدا

باران

۹۲/۰۱/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
و آخِرُ دعوانا اَن الحمدُ لله رب العالمین.../طلبه اُ منفی

نظرها : ۶

سلام
اول : جمله ی بالای وبلاگت خیلی قشنگه...خیلی تاثیر گذار...الان یکی از دوستام داره با یه جوون آمریکایی چت می کنه! طرف 3 بار نهج البلاغه رو خونده و 25 بار قرآنو کامل خونده...کسی که مسیحیه... از دوستم پرسیده تو واقعا فک می کنی مسلمون واقعی هستی ؟ دوستم گفته نه!
واقعا چقد مسلمون واقعی داریم؟...
و...
او که خودش سوم شخص دانای کل است...
حدیث های تصادفی گاهی تصادفا فوق العاده می چسبه! دقت کردی؟!
وظایف پدریشون و انجام بدن جای پدر می گیم آقا جون




مثلن پول تو جیبی بدن! :دی
شاعربی ادعای علی
سلام علی جان

ارادتم رو بپذیردر موردتو حرفم وپس میگیرم چون تو از جمله طلبه های مردمی هستی

که اتفاقا مردم دوست دارن ومن هم از دوستی با تو خوشحالم

گاهی بیا به غربت اشعار من که من/چشم انتظار نیم نگاهت نشسته ام

اینم یکی دیگه




سلام
:)
عزیزمی
نه جلو بچه هاشون دروغ نگن تهمت نزن دز.......................نکنن تا بچه ها با تربیت بار بیان فردا با افتخار بگن باباهامونم اینا بودن.البته شامل همشون نمیشون نمیشه اکثریت




اکثریت یعنی بیش از نصف!
میشه بدونیم از کجا هم‌چین جمع بندی کردید؟!
همین الآن این جا داره بارون رحمتش غوغا می کنه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.