نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!

تصویر تو را بهار باید بکشم

مطلب تیتر یک را این‌جا بخوانید

پذیرش فوری طلبه از متقاضیان پایه هشتم مدرسه

شاید عجیب به نظر برسد اما در حالی که پذیرش امسال حوزه برای دانش‌آموزان نظام جدید، دست کم از پایه نهم انجام می‌شد، و در حالی که مهلت ثبت‌نام مقرر تا بیستم فروردین اعلام شده بود، امروز در نامه‌ای اعلام شده که داوطلبان پایه هشتم تحصیلی هم می‌توانند در حال حاضر برای پذیرش حوزه نام‌نویسی کنند!

از این رو، در صورتی که عزیزانی علاقه‌مند به حوزه‌ از پایه هشتم می‌شناسید، اطلاع دهید تا با مراجعه به سایت www.howzeh.org نام‌نویسی کنند. با توجه به مشخص نشدن نهایت مهلت، در اولین فرصت اقدام صورت گیرد.


+مطلب مرتبط: پاسخ به پرسش‌های متداول درباره حوزه علمیه

ثبت نام پذیرش حوزه‌های علمیه

حوزه علمیه

۹۵/۰۱/۲۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
و آخِرُ دعوانا اَن الحمدُ لله رب العالمین.../طلبه اُ منفی

نظرها : ۱۲

سلام من سال بعدباپایه هشتم میتونم حوزه علمیه ثبت نام کنم متولدسال1381هستم
پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
سلام
منتظر آغاز پذیرش باشید. شرایط پذیرش سال بعد معلوم نیست.
مسعود قراخانلو
سلام من پایه دهمی هستم
من برای حوزه امسال ثبت نام میکنم می‌خواستم بدونم باید کارنامه امسالمو ببرم با کارنامه سال هشتم و نهم
در ضمن آیا سوالات آزمون من با پایه نهمی ها و دهمی ها فرق میکند
پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
سلام
در فرم ثبت نام هر مدرکی رو اعلام کنید باید همون رو به مدرسه تحویل بدید. اما آزمون ورودی شما با نهمی ها تفاوتی نداره.
مسعود قراخانلو
امتحان و آزمونی که برای ورود به حوزه بر گزارش میشه چه چیز عالی هست و آیا سخت است؟
چه سوالاتی در آن بیان میشود؟
چه کسانی می‌توانند در آن موفق شوند؟
پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
در دفترچه راهنما منابع آزمون هر مقطع ذکر شده. سخت و آسونی هم با توجه به این که حالت رقابت وجود داره برای همه یکسانه.
سلام من پایه ی نهم هستم میخواستم بدونم ایا از امسال که ساله سیکل هست میتونم در حوزه ی قم تحصیل کنم? باتشکر
پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
سلام
در مقطع سیکل فقط در استان محل زندگی می‌تونید تحصیل کنید.
زینب سادات کمالی
ببخشید شرایط ثبت نام برای دختران هم به همین شکل است الان من متولد هشتاد هستم چطور ثبت نام کنم
پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
شرایط حوزه خواهران متفاوته. برای دیدن شرایط و ثبت نام به سایت حوزه خواهران مراجعه کنید.
مریم عربخانی
من ی ساله ک ادامه تحصیل ندادم ونهمموخوندممعدل من بالایه ۱۹است ایابایدحتماامتحان کتبی راپشت سربگذارم؟
پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
شرایط حوزه خواهران رو از حوزه خواهران پیگیری کنید.
سلام آیا درس هاى کسانى که از سیکل وارد حوزه مى شوند با کسانى که با دیپلم وارد مى شوند فرق داره ؟
پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
سلام
خیر
سهیل پالیز دان
سلام
ببخشید من کلاس نهم هستم میتونم با همین مدرک امسال حوزه علمیه مشهد ثبت نام کنم
پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
سلام
در حوزه قم ممکنه، اما اطلاعی از حوزه مشهد ندارم.
ابوالفضل جعفری
من می خواهم برم حوزه . الان پایه دهم هستم و می خواهم امسال ثبت نام کنم. ولی پدرم میگه باید دیپلم بگیری بعد بری. و من دیگه نمی تونم برم مدرسه و امسال هم دارم به زور می خونم و هم علاقه و استعداد زیادی دارم. لطفا کمکم کنید. با تشکر.
پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
با یک مشاور حوزوی به شکل حضوری صحبت کنید.
مجتبی مبلغ
سلام و خیر مقدم به شما.
من دانش آموز کلاس هشتم هستم، می خواستم بدونم آیا می شود در کلاس هشتم حوزه ثبت نام کنم؟؟؟
چون من اتباع هستم. آیا می شود از طریق جامعه المصطفی (ص) ثبت نام کنم؟؟؟
پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
سلام
تا جایی که اطلاع دارم اتباع بودن مانع پذیرش نیست.
عبدالرحمن مهدوی
سلام علیکم خسته نباشید خدا قوت. ببخشید اتباع های خارجی هم می توانند از پایه هشتم وارد حوزه شوند یا خیر؟ لطفاً کمی توضیح هم بدهید که چگونه وارد حوزه شوند؟
پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
سلام
برای اطلاع از شرایط جدید با مرکز مدیریت حوزه در ارتباط باشید.
سلام من اکنون پایه نهم هستم و امسال انتخاب رشته دارم خودم علاقه زیادی به درس خواندن در حوزه علمیه دارم و از نظر معدل۱۹ _۲۰ همیشه نمرات خوبی در مدرسه کسب کردم آیا می‌توانم در حوزه علمیه ثبت نام کنم؟
پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
سلام
برای ثبت نام مانعی نیست.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.