نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!

تصویر تو را بهار باید بکشم

مطلب تیتر یک را این‌جا بخوانید

البته که من یه بازیگرم ولی...

چند وقت پیش فیلم «هیچکاک» از «ساشا جرواسی» را می‌دیدم. از این جهت که فیلم قوی‌ای نبود درباره‌اش حرفی نداشتم. اما یکی از اتفاقات فرعی فیلم، این چند روز حسابی ذهنم را مشغول کرده. در فیلم، «آلفرد هیچکاک» می‌خواهد برای فیلم «روانی‌»اش بازیگر انتخاب کند. وقتی توی مهمانی با بازیگر مورد نظرش -«جانت لی» که «اسکارلت یوهانسون» بازی‌اش می‌کند- صحبت می‌کنند، بازیگر زن در مورد یک نکته ابهام دارد. آن هم سکانس قتل فیلم است. که بناست او در حمام کشته شود:

«من یکی دو تا نگرانی دارم. خب، البته که من یه بازیگرم ولی قبلش یه همسر و یه مادر هستم... و کنجکاوم بدونم این صحنه‌ی حمام رو چطور میخوای فیلمبرداری کنی؟»

+++

1. تصویر بالا، یکی از پوستر‌های «روانی» است...

2. «بعد از ظهر سگی» را که می‌دیدم هم وقتی جماعتی در مخالفت با مرد هم‌جنس‌باز تظاهرات می‌کردند به فکر فرو رفتم...

فیلم

فرهنگ برهنگی

ساشا جرواسی

آلفرد هیچکاک

روانی

۹۲/۰۲/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
و آخِرُ دعوانا اَن الحمدُ لله رب العالمین.../طلبه اُ منفی

نظرها : ۳

کربلایی محمدرضا کاشانیان
سلام و ادب ؛
فرارسیدن سالروز وفات زوجه امیرالمومنین علی علیه السلام ؛ مادر وفا و ادب حضرت ام البنین سلام الله علیها تسلیت باد
به همین مناسبت با مطلبی درباره وجود نازنین مادر حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام حضرت ام البنین سلام الله علیها به روز هستیم
ضمنا شما میتوانید با یک کلیک قطعه مداحی اردیبهشت ماه ما رو نیز دانلود و استفاده نمایید
خوشحال میشیم که از نطرات ارزشمند تان نیز استفاده نماییم تا راهنما و چراغ روشنی باشد برای ادامه فعالیت ما
منتظر حضورتان هستیم
ملتمس دعای فرج
دمتون حیدری
دلتون فاطمی
تا دم لحد
یا علی مدد
اسلاف حوزه در خواب هم نمی دیدند که روزی یک طلبه اینطور درباره فیلم دیدن هایش مطلب بنویسد!

پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
پاسخ:
اسلاف حوزه خیلی چیزها را نمی‌دیدند. آقای امروز حوزه هیچ چیز را...
say!!!!!!!!!!!!
.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.