نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!

تصویر تو را بهار باید بکشم

مطلب تیتر یک را این‌جا بخوانید

سکوت به سبک شتر دو ساله

مدت‌هاست نقدهایی که به روند فعالیت‌ها و موضع‌گیری‌های دولت دارم را برای خودم نگه می‌دارم! یا محدودشان می‌کنم به جمع‌های خصوصی و دوستانه. در فضای مجازی هم مدتی است تنها هم‌راهی‌هایم با دولت فعلی را بیان می‌کنم. تکلیفم اما با خودم روشن است. نقدهای مبنایی‌ام به جهت‌گیری‌ها هم پا برجاست. اگر سکوت می‌کنم یا تنها خوبی‌ها را می‌نویسم به خاطر جماعت غیرمنصف منتقد است. معتقدم همان طور که فضای رسانه‌ای نقد در دولت پیش، به طور غالب اهل حق نبود و اگر کلمه‌ی حقی هم می‌گفت، «یُراد بها الباطل» بود، امروز هم همان خباثت متعفن رسانه‌ای با آدم‌های دیگری نقاب منتقد زده است. تفاوت در کمی ریش بیش‌تر و ژست‌ها و شعارهاست! وگرنه در این همه نقدی که می‌نویسند و این لحن‌های هتاکانه دغدغه‌ی خیر کم‌تر می‌بینم.

شما تصور می‌کنید اگر برای اجرای برجام، واردات پساتحریم و محیط زیست و... نقدی می‌گویند و می‌نویسند برای شفاف‌سازی و یا با اراده‌ی اصلاح امور است؟! باور نمی‌کنم! این جماعت هم اگر در چنین جایگاهی بودند با واردات، تورم روانی را کنترل می‌کردند، با چاپ اسکناس درآمد می‌ساختند... همان طور که منتقدان دولت قبل در کم‌تر چیزی از عیب‌های احمدی نژاد عقب ماندند!

فحش‌های چارواداری مدعی‌های اخلاق رسانه‌ای از ترس است. نه ترس از برجام و نفوذ، از تثبیت شدن ریاست جمهوری دوره بعد روحانی! غریق‌هایی که به هر حشیشی چنگ می‌زنند و دیگر حواس‌شان به خرقه ریایی سال‌های درازشان نیست. من به آقای روحانی رای نداده‌ام اما این جماعت ماکیاول می‌خواهند با هر دغلی کشور را به زعم خودشان از این خطر نجات دهند!!!

حضرت امیر فرمود: «کُن فی الفتنۀ کابن اللبون...» وقتی فضا غبارپوش شد مثل شتر دو ساله باش که نه شیر می‌دهد نه سواری. مدتی است سکوت می‌کنم مبادا اوباش رسانه‌ایِ مدعی پایبندی به اصول، ذره‌ای مجال سواری داشته باشند.

برجام

حسن روحانی

سیاست

علی بن ابی طالب

فتنه

محمود احمدی نژاد

۹۴/۱۱/۱۳ موافقین ۳ مخالفین ۱
و آخِرُ دعوانا اَن الحمدُ لله رب العالمین.../طلبه اُ منفی

نظرها : ۷

چقدر خوب و دقیق نوشته بودید آقا محمد هادی
حرف دل من بود یکجورایی. که البته به خاطر نداشتن سواد و کلام سیاسی نمیتونستم بیانش کنم.
خیلی به دلم نشست این نقد و این حرف.
پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
لطف دارید :)
خیلی خوب. خیلی خوب. خیلی خوب.
گرچه نقد غیرمنصفانه همیشه مذموم است اما اگر عده ای به دنبال تغییر رئیس جمهور در دوره بعدی هستند به دلیل همان نقدهای مبنایی و انحراف در جهتگیریها ست که حضرتعالی هم اشاره فرمودید. ضمنا به برجام هم اشکالات جدی وارد است که بیان آن مصداق همان نقد سازنده است. پس تعبیراتی مثل اوباش رسانه ای و ماکیاول و...بیشتر شبیه هتاکی ناشی از دستپاچگی و استیصال از جواب منطقی است تا سکوت به سبک بچه شتر دوساله!
پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
پاسخ رو مدافعان میدن نه من! پس لزومی نداره دستپاچه باشم!
فاطمه دریایی
:|
برم نقدی بنویسم بر کتاب نِلسون!!!
پاسخ طلبه‌ی اُ منفی:
ماندلا؟! :دی
علی سجادیان
سلام مسول وبلاگ محبان الحسین داراب هستم. وبلاگ خوب و بروزی دارید.... موفق باشد... به ما هم سر بزنید... یا علی
محمدمهدی اسدزاده
بسم الله
سلام
دقیقاً حرفت رو صددرصد قبول دارم
واقعیت سوسک زده
برای مقابله با محتوایی که قبولش نداریم باید خودمان تولیدش کنیم ! من این شیوه را نمی پسندم, نه . من فلش قرمز رو به پائین را انتخاب می کنم !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.